Присоединяйся в клуб

seat.co.ua

Seat Leon Cupra: огляд автомобіля

Seat Leon Cupra: огляд автомобіля

Недалеко від Барселони, на околиці маленького Мартореля, розташувався завод Seat, а в півгодини їзди від промзони - біля підніжжя гірського масиву Монсеррат - гоночний трек Кастельоли. Саме сюди російських журналістів запросили для знайомства з новим Seat Leon Cupra.

«Гаряча» Cupra проводиться в 3-х і 5-дверному кузовах і оснащується новим 2,0-літровим бензиновим двигуном TSI з подвійною системою уприскування (розподілений поєднується з безпосереднім). В залежності від виконання мотор може видавати 265 або 280 л. с., але потрапить в Росію тільки молодша модифікація.

Не отримають наші покупці і диференціал (лише імітацію його роботи гальмівними механізмами), не відчують усі принади нового покоління адаптивної підвіски DCC...
Інтер'єр «купированного» хетча, однак, рясніє логотипами і написами Cupra, але головною відмінністю і прикрасою салону цієї модифікації є крісла: двоколірні, оброблений алькантарою, з інтегрованими підголовниками і розвиненою бічною підтримкою.Seat Leon Cupra: огляд автомобіля

Краєвиди вздовж траси від Барселони до Мартореля, на мій смак, не вражають мальовничістю. Трапляються рідкісні кактуси і пальми, але в основному це сітка-рабиця і сірі стіни промислових будівель. Виробничий комплекс Seat займає приблизно таку ж площу, як і сам Марторель. Місто, на відміну від ведучої до нього дороги, підкуповує своєю гостинною атмосферою: фасадами будинків, пофарбованих у теплі жовто-оранжеві кольори, затишними вулицями, обсадженими пальмами. Але саме приємне враження залишилося від спілкування з місцевими жителями: ніде я не зустрічав такого привітного ставлення до фотографам. Не лише перехожі зупиняються, щоб не затуляти об'єктив, але і водії сміттєвозів пригальмовують, дають спокійно зробити кадр, а потім весело кивають у відповідь на «дякую».

seat-leon-cupra

Тюнінгований Seat Leon Cupra

В'їзд на трек Кастильоли відзначений фігурою залізного мотоцикліста - мотогонки в Іспанії, як відомо, почесне заняття. На автодромі можна забути про барселонських пробках і випробувати Cupra, що називається, в природному середовищі.

На центральній консолі під сенсорним екраном мультимедійної системи розташовані дві важливі для любителів швидкої їзди клавіші. Навіть, мабуть, три. Але будемо сподіватися, що середня з великим червоним трикутником мені не знадобиться...

Перша клавіша відключає систему стабілізації. Процедура ця двоступенева: на першій знижується поріг спрацьовування і відключається контроль потужності двигуна, на другий водієві дається повна свобода від електронного нашийника.Приладова панель Seat Leon Cupra

Друга «гаряча» клавіша - та, що з логотипом Cupra у вигляді картатого прапора. Вона активує меню налаштувань ходової частини. Найменування «зашитих» режимів говорять самі за себе: комфорт, спорт і Cupra. Останній - ексклюзивний для цієї машини, в ньому жорсткість підвіски, чутливість рульового управління, чуйність двигуна і момент схоплювання блокування диференціала доведені до екстремальних значень.
На автодромі мені дістався автомобіль з ручною 6-ступінчастою коробкою передач. Такий тип трансмісії в колі «знавців» вважається «найбільш спортивним», але вимагає неабиякої майстерності від водія. Зізнаюся чесно, я, як людина, гоночного досвіду не має, волів би варіант з коробкою DSG - думаю, з нею у мене було б більше шансів показати хороший (хоча б не останнім) час на колі. Додатково 280-сильна Cupra c DSG розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, а 265-сильна версія на «механіці» робить це на 0,2 секунди довше. Але зауважу, що обидві версії мотора розвивають однаковий крутний момент в 350 Нм в одному і тому ж діапазоні від 1750 до 5600 об/хв.


Тест-драйв SEAT Leon Cupra



Захоплений переслідуванням, я іноді запізнювався з перемиканням передач і згадував про цю необхідність, тільки коли стрілка тахометра впиралася в червону зону, а автомобіль починав сигналізувати про це помітною втратою динаміки. До того ж на нерви діяли підпирають ззаду товариші на машинах з DSG, у яких не було необхідності відволікатися від керма і дороги, і їх пресинг приводив мене до нових помилок і збільшується відставання від лідера. У запалі боротьби я спочатку проїхав повороти «повз» оптимальних траєкторій, жодного разу не потрапивши на апекс, не кажучи вже про те, щоб правильно загальмувати. До того ж мені було важко впоратися з машиною: з незвички я ставив надто великі кути повороту керованих коліс, що тільки знижувало швидкість. Заважала і моя міська звичка постійно дивитися в дзеркала.Seat Leon Cupra - гарячий іспанець
В цілому «ручка» мені сподобалася. Незважаючи на підвищений рівень адреналіну в крові, сходи завжди включалися швидко, і саме ті, які хотілося, - механізм вибору налаштований бездоганно. До керованості теж вдалося швидко пристосуватися - автомобіль настільки слухняний, що після пари кіл я вже цілком вкотився в трасу, перестав робити грубі помилки і не відставав від колег.
Загалом, трек-день пройшов без будь-яких пригод, якщо не вважати «провалилася» педалі гальма в одного з колег. І ще один автомобіль ефектно вийшов з повороту в сизих клубах диму, але, на жаль, не валив з-під розпалених коліс, а з вихлопної труби... Але не будемо судити строго, на тесті були машини з так званої пілотної партії, дещо-що ще може дати збій, тоді як товарні зразки не повинні залишити грунту для докорів. Російські продажі Leon Cupra почнуться лише восени.Салон Seat Leon Cupra

Між тим навіть для Європи Seat Leon Cupra - нішевий продукт, а вже в Росії і поготів - купувати його будуть тільки обрані ентузіасти. Чому? Тому що ні один з ключових конкурентів, таких як Opel Astra OPC, VW Golf GTI, Ford Focus ST, Renault Медапе R. S., в минулому році не зміг подолати планку продажів навіть у 200 примірників - занадто дорого! Доріг хороших у нас мало, а аматорських змагань, де за помірні гроші можна поганяти на трасі, - раз, два та й усе. Для Leon Cupra ситуація ускладнюється ще й тим, що марку Seat в Росії як і раніше погано знають, хоча російське представництво VW Group докладає до розкручування іспанського бренду всі зусилля. Тим не менш версія Leon Cupra в модельній гаммі потрібна, нехай навіть її будуть купувати лише п'ять чоловік в рік. Важливіше продажів інше: ця машина буде бажана, люди в автосалоні будуть навколо неї топтатися, цокати мовами і прицінюватися, потім - розповідати про новинку друзям. Ціна, звичайно, буде кусатися, але імідж марки і настрій у людей створяться вірні.


последние видео

стоимость автомобилей

Статистика от сайта Automoto.ua

 

бортовик